Blog
Awansowałeś na Dyrektora i co dalej ?
Awansowałam na stanowisko członka zarządu i nikt mi wtedy nie powiedział, że powinnam przepakować plecak. Ja dochodziłam do tego wniosku sama, Ty możesz szybciej. Jeśli
Coaching i Mentoring a wypalenie zawodowe
Czujesz, że jesteś pod presją. Wymagają od Ciebie zarządzania biznesem, zarządzania zespołem, nadążania za trendami, motywowania, bycia empatycznym i kto wie czego jeszcze. Biznes i
Skuteczny Lider i Spełniony Człowiek – Sukces w pracy, w biznesie, w życiu
Moi Klienci to Przedsiębiorczy ludzie, którzy lubią realizować swoje cele efektywnie i szybko, ale często odbija się to na ich komforcie, zdrowiu, relacjach prywatnych. Czują
Mentoring i coaching biznesowy – jedna z najskuteczniejszych form rozwoju osobistego i rozwoju biznesu
Z mojego własnego doświadczenia, ale również współpracy z kilkudziesięcioma przedsiębiorcami i liderami z poziomu zarządów, wiem, że presja jaką nakłada na nas obecnie pędzący świat
Jak zdobyć idealnego Klienta, rozmowa po rozmowie.
Jeśli jesteś ekspertem, doradcą lub prowadzisz firmę, w której sprzedajecie usługi albo produkty połączone z doradzaniem klientom, np. jesteś prawnikiem, prowadzisz agencję marketingową, jesteś coachem,
Jak znaleźć lidera do zespołu – dobrzy ludzie są za darmo
Dobrzy ludzie są za darmo. Tak, dobry pracownik, dobry lider są bezpłatni. Współpracuję ze start-upami, skalującymi się biznesami i wielkimi korporacjami, i obserwuję kilka powtarzających
12 sytuacji w biznesie kiedy potrzebujesz Mentora i Coacha Biznesowego
Jak mawia Hilary Clinton “Do wychowania dziecka potrzebna jest cała wioska”, w biznesie jest podobnie – potrzebne jest wsparcie, o które warto, a nawet trzeba
Marketing Automation – jak skutecznie i efektywnie wdrożyć i czy Twoja firma go naprawdę potrzebuje
autor Grzegorz Goldian Większość e-commerce lub marketing managerów skutecznie namawia swoich szefów na zakup i wdrożenie narzędzia marketing automation takich jak #salesmanago, #synerise czy podobnego.
Strategia komunikacji – co to jest i jak się do niej zabrać?
Przyjmuje się, że strategia komunikacji to przemyślany plan, który pozwala osiągnąć określone cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne. Odnosi się do komunikacji wewnętrznej, marketingowej, PR i