Nazywam się Olga Sobieraj

i od prawie 25 lat jestem przedsiębiorcą i łączę doświadczenie w biznesie jako CEO agencji marketingowej, Szefowej marketingu z kompetencjami i narzędziami Mentora, Coacha i Trenera, szkoląc, konsultując i wspierając Przedsiębiorców, Liderów i ich zespoły w obszarze zarządzania biznesem.

Z własnego doświadczenia, ale również współpracy z kilkudziesięcioma przedsiębiorcami i liderami z poziomu zarządów, wiem, że presja jaką nakłada na nas pędzący świat, ale przede wszystkim presja i oczekiwania jakie sami na siebie nakładamy, są ogromne. Coraz więcej obowiązków, coraz trudniejsze relacje z szefami, klientami i współpracownikami, a do tego rosnąca presja na wynik. Powstają mikro straty na płaszczyźnie emocjonalnej. Z czasem kumulują się do mega strat. Gubimy relacje z zespołem, rodziną, partnerem.

Rozumiem poczucie „samotności na szczycie” i potrzebę skonfrontowania punktu widzenia z Liderami podobnymi do Siebie, szczególnie wtedy gdy mamy ogromne ambicje i chęci do działania, a na drodze napotykamy bariery. 

Dziś jako praktyk biznesu, kobieta, przedsiębiorczyni, członkini eksperckich rad nadzorczych, konsultantka biznesowa, z narzędziami mentora i coacha, rozumiejąc te wyzwania, aktywie wspieram przedsiębiorców i liderów w osiąganiu prawdziwego sukcesu w życiu, a nie tylko w biznesie. Pomagam moim klientom oddzielać emocje od problemu, żeby potem z poczuciem spokoju i pozytywną energią mogli znaleźć więcej, bardziej pasujących rozwiązań. 

Szkolę i wspieram w rozwiązywaniu biznesowych dylematów, szczególnie budowaniu strategii zwiększania i stabilizowania sprzedaży, budowania bardziej wartościowych relacji z klientami, szefami, wspólnikami i zespołem, w efektywniejszym i odważniejszym komunikowaniu swoich oczekiwań i granic

Pracowałam dla największych korporacji zagranicznych i polskich gigantów (nju mobile, Liberty Direct, Kroplę Beskidu, Metlife, Coca Coli, Unilevera, Kraft Foods, Pizza Hut, Starbucks, Link4, Obi i inni). 

Jestem wielokrotnym Jurorem i Laureatem kilkunastu nagród efektywności Effie oraz Ekspertem Rady Marek Superbrands, a także certyfikowanym Coachem i Mentorem biznesowym EMCC z 400 godzinami komercyjnych sesji rocznie. 

Jestem autorką publikacji w pismach branżowych, wykładowcą MBA i prelegentką konferencji biznesowych – EFNI, Europejski Kongres Gospodarczy, Forum Dyrektor Finansowy, Retail Congress czy Digital Expert Club.

12 h w miesiącu przeznaczam na Mentoring biznesowy pro bono wspierając Przedsiębiorcze Kobiety, Młodzież i Przedsiębiorców technologicznych, w ramach funduszu MIT Enterprise Forum CEE, Sieci Przedsiębiorczych Kobiet,  Fundacji Liderek Biznesu, Econverse i Ashoka.

Zespół

Piotr

Moim celem we współpracy z klientem jest uwolnienie istniejącego potencjału organizacyjnego poprzez wykorzystanie danych i analiz predykcyjnych, aby w rezultacie zidentyfikować kluczowe obszary koncentracji wysiłków.

Specjalizuję się w zarządzaniu procesem transformacji organizacyjnej, analizą i kształtowaniem kultury organizacyjnej oraz zarządzaniem międzykulturowym.

W swoim ponad 30-letnim doświadczeniu pracowałem z dużymi międzynarodowymi organizacjami w Skandynawii, Europie Wschodniej i Środkowej, Indiach, a także na Bliskim Wschodzie. Do największych z nich zaliczają się: Siemens, Merck, PepsiCo, L’Oreal, Noor Bank, AstraZeneca, Rangier Axel Springer, Ikea, Abu Dhabi Digitalization Agency, Al Ghurair Group, RSA, Haleon CEE i inni.

Justyna

Od 2010 roku przeprowadzam kampanie marketingowe, specjalizując się w online marketingu. Opracowuję strategię, planuję działania reklamowe i wdrażam je z sukcesami wizerunkowymi i sprzedażowymi u klientów z różnych branż, między innymi medycznej, finansowej, retail i ecommerce.

W codziennej pracy łączę działania marketingowe z analizą doświadczeń działu sprzedaży. Posiadam praktyczne podejście we wprowadzaniu nowych usług na rynek, a także optymalizacji budżetów reklamowych marek, już istniejących od lat. Moją pasją jest wdrażanie kampanii reklamowych, które mają wymiar edukacyjny.

Pracuję dla wiodących marek medycznych z Polski, zarówno placówek medycznych, jak i producentów wyrobów medycznych. 

Grzegorz

Wierze, że skuteczna strategia nie bierze się znikąd, a analiza skonsolidowanych danych stanowi niezbędny fundament współczesnego biznesu. 

Specjalizuję się w implementacji i integracji systemów informacyjnych: CRM, marketing automation, Data Wearhouses oraz optymalizacji kampanii bezpośrednich, aby każdy Klient otrzymał najwłaściwszą dla siebie ofertę, kiedy on będzie na nią gotowy.

Zrealizowałem szereg projektów wykorzystujących analitykę danych w obraniu i realizacji skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, optymalizacji procesów biznesowych, wdrażaniu marketing automation czy opracowaniu strategii programu lojalnościowego. Pracowałem dla wielu klientów, nierzadko liderów w swoich kategoriach, między innymi: Electrolux, Pernod Ricard, Phillip Morris, Vision Express, Jean Louis David, Bahlsen.